Pages

Thursday, December 5, 2013

Tips Dapatkan LIKE FANPAGE beribu Tanpa Menggunakan FB Ads

Salam sejahtera.....

Jom dapatkan Teknik pemasaran FaceBook untuk mereka yang serius nak dapat trafik percuma dari FaceBook dan buat duit dengan FaceBook...

Mudah sahaja..Hanya perlu mendaftar untuk  menjadi ahli Samseng Facebook ini. (Keahlian adalah RM30 setahun)...

Apa itu Samseng Facebook?

Samseng Facebook adalah produk terbaru Gobala Krishnan, salah seorang Internet Marketer yang terkenal di Malaysia.

Tugas Samseng Fb ni mudah saja ... iaitu 'memaksa' pelawat ke blog atau web anda untuk 'Like' blog atau web anda tersebut. 'Like' tersebut akan mucul di wall Facebook pelawat dan blog atau web anda akan mendapat trafik percuma dari Facebook secara tak langsung. Bagus bukan?

Apa yang perlu anda buat untuk mula mendapat banyak trafik percuma dari Facebook adalah dengan meletakkan script Samseng Fb di blog atau laman web anda. Selepas itu pelawat yang datang ke blog/web anda akan melihat pop up seperti di bawah dari Samseng Fb.


Pelawat ke blog/laman web tiada cara lain untuk terus membaca selain daripada klik 'Like'. Setelah pelawat selesai 'Like' ... mereka boleh terus membaca blog/web anda dengan serta merta.

Nak letakkan script ni ke blog/web anda memang mudah saja. Setelah menjadi ahli Samseng Fb (dengan bayaran RM30 setahun), anda perlu tonton video yang mengajar anda di mana skrip Samseng FB perlu diletakkan. Video itu amat mudah untuk diikuti ... semudah 1 2 3.

Untuk Mendaftar..Jom klik Link Di bawah....




♥♥Suke Entry neh?Komen Byk2 Dan Klik Button Donate Yer!!♥♥

0 comments:

Post a Comment